Warwick Johnson-Cadwell to brytyjski ilustrator, artysta koncepcyjny, storyboarder, a od czasu do czasu rysownik komiksów. Karierę rozpoczynał jako ilustrator książek dla dzieci, współtworzył m.in. takie tytuły jak „Dicing with Death”, „The King’s Shopping” czy serię „The No. 1 Car Spotter”. W dalszej kolejności zaczepił się w tytułach prasowych, jak np.  New Republic, Fortean Times, The Guardian.

Po założeniu bloga i aktywnym jego aktualizowaniu, upomniało się po niego komiksowo. Najpierw zaliczył występy w kilku antologiach („The Lovecraft Anthology: Volume 2”, „New British Comics”), stworzył autorski zeszyt „Hunch Parsons”, a następnie trafił do wydawnictwa Titan Comics, gdzie narysował mini serię „Solid State Tank Girl”. W kolejnych latach jeszcze dwukrotnie powrócił do tej bohaterki w antologiach „21st Tank Girl” i „Tank Girl: All Stars”. W międzyczasie próbował też sił jako scenarzysta w albumikach „The Empty Grave” i „Damned”. W 2017 r. dla wydawnictw IDW Publishing narysował dwie mini-serie: „Helena Crash” i „Samurai Jack: Quantum Jack”, a potem powieść graficzną dla Dark Horse Comics, do scenariusza Mike’a Mignoli, „Pan Higgins wraca do domu” (wydaną przez Non Stop Comics w 2018 r.).

Johnson-Cadwell współpracuje też ze studiami animacji poklatkowej Laika i Aardman. Jest autorem internetowej serii ilustracji „100 Days in the Gungle” opowiadającej o łowieckim święcie Amazonek zamieszkujących magiczną puszczę, którą rysował codziennie przez trzy i pół miesiąca.

BLOG | INSTAGRAM | STRONA OFICJALNATWITTER

foto: Warwick Johnson-Cadwell/Blank Slate