Ivan Shavrin jest rosyjskim designerem i ilustratorem. Studiował architekturę na Siberian State Automobile and Highway University. W swoim portfolio ma zlecenia wykonane dla takich firm jak Disney Publishing Worldwide czy Heavy Metal.

W 2016 r. zadebiutował krótkim komiksem „Unlucky” do scenariusza Bartosza Sztybora, w dziesiątym numerze komiksowej antologii „Doggybags”. W tym samym roku narysował trzy okładki na trzy różne rynki komiksowe: „Colonus” (edycja włoska albumu z Dark Horse Comics), „The Circle” #1 (dla amerykańskiego Action Lab) i „Puta Mabre” #3 (na rynek francuski).

W 2017 r. wydał dwa albumy do scenariusza Bartosza Sztybora: nadprzyrodzony thriller „Dozorca. Nie wszystko złoto„, który ukazał się na rynku franko-belgijskim (a w 2018 r. został wydany przez Non Stop Comics) oraz spirytystyczny dramat „Resonance” na rynek włoski. Był też jednym z rysowników albumu „Raiponce” (Roszpunka), kontynuacji disneyowskich „Zaplątanych”.

Przez dwa lata Shavrin publikował co miesiąc jeden fanart nawiązujący do bohaterów wydawnictwa Marvel w nadziei, że zostanie dostrzeżony. Przedsięwzięcie się powiodło, bowiem od listopada 2018 r. jego prace pojawiają się na alternatywnych okładkach różnych serii (na razie „Cosmic Ghost Rider” #3, 5, „Shatterstar” #1, „Spider-Geddon” #2, „Spider-Girls” #3), a w 2019 przyozdobi także okładkę serii „Bloodborne: A Song of Crows” #9 od Titan Comics. Artysta od czasu do czasu pracuje nad swoim autorskim komiksem, „Beliveille”, a obecnie skupia się na ilustracjach do gry komputerowej „The Bond” dla Axis Studios oraz planszówki „Grindhouse”.

ART STATION | FACEBOOK | INSTAGRAM

fot. Ivan Shavrin Facebook